Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 25 oktober 2012

Best Wishes

Wat leuk dat er al zoveel volgers zich hebben aangemeld.
Hoop dat jullie hier vaak terugkomen en ik zal proberen vaak wat te plaatsen.



Gisteren heb ik lekker zitten spelen met de nieuwe inkset In Color Collections 2011-2013 en een stempelset.
Het basispapier is Calypso Coral en gestempeld heb ik op Whisper White, fijn papier om te stempelen trouwens.

Voor iedereen die naar de Kreadoe gaat. STAMPIN'UP! staat er ook. Je kunt ons vinden in Hal 7 stand
C 065. Er is een leuke workshop en kom gezellig kennismaken met de nieuwe demo-dames.
Ik zal er alle dagen zijn.

Papier: cardstockIn Color Collections 2011-2013
Stempelset: Blumig gestanzt (niet meer leverbaar)
Inkt: In Color Collection 2011-2013
Tekst: Petite Pairs
Twine Calypso Coral

ANITA



3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita