Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 20 oktober 2012

Merry Christmas


Eindelijk had ik tijd om wat te gaan maken met de nieuwe materialen van Stampin'Up!
Ik ben aan de slag gegaan met papier Garden Green en Whisper White (ook zéér geschikt om te stempelen).
De afbeeldingen zijn van de dubbele stempelset uit de herfst/wintercatalogus en de bijpassende stansen.
Vind je het nu ook leuk om dit soort kaarten te maken en wil je, samen met vriendinnen,  een workshop hiervoor volgen, laat het me weten.
Onder de tabs aan de bovenkant  vind je alle informatie.

Let op!!! Morgenmiddag is er een bloghop samen met de demonstratrices van het eerste uur!!

Papier: Garden Green
Kerstballen: Ornament Keepsakes
Tekst: Petite Pairs
Twine: SU
Lint: uit voorraad.
Randpons: Martha Stewart

ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita