Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 8 oktober 2012

STAMPIN'UP demonstrator!!!!

Nu is het echt officieel, ik ben Stampin 'up demonstratrice.
De spullen zijn besteld en de eerste workshop is gepland. Yes!
Iedereen kan nu ook de prachtige stempels en toebehoren bij mij bestellen, zie het emailadres in de zijkant.
(krijg het helaas niet werkende, dus even kopieëren),de portkosten zijn €5,95 voor je hele bestelling en geen hoge douanekosten meer.
De nieuwe catalogus én de herfst/winter catalogus kun je hiernaast aanklikken en inzien. Het duurt wel even voor hij geladen is hoor!
Heb je liever het boek lekker in je hand dat kan ook....de catalogus is ook bij mij te bestellen. voor €6,95 excl. portokosten heb je hem in huis (of bij je eerste bestelling meebestellen.
Mocht je graag een workshop bij je thuis als gastvrouw, dat kan natuurlijk ook. Laat het me weten.

ANITA

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo leuk voor je, ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Heel veel succes met deze leuke nieuwe uitdaging!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita