Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 6 november 2012

Kaartje van Kreadoe


Vijf dagen ben ik aanwezig geweest in de stand  van Stampin'Up! op de Kreadoe in Utrecht.
Het was ontzettend druk maar ook superleuk met de demo-dames van ons team. Ik heb genoten maar het was wel echt vermoeiend. Geeft niet dat komt wel weer goed.
Tijdens de dagen zijn er behoorlijk wat van bovenstaande kaartjes gemaakt door veel bezoekers.
Voor diegene die hem wil namaken hierbij dus het voorbeeld.

Ook nog een leuk nieuwtje 


In november heeft Stampin'Up! een superleuke aanbieding!!!
Koop uit de herfst/winter catalogus de:
 Ornament Keepsakes Bundle (blz 3) én Candlelight Christmas Specialty Designer Series Paper (blz 4)'en je krijgt de Paper-Piercing Pack GRATIS (blz.30 waarde € 9,50).
Is dat niet leuk!!!

Wil je dit graag bestellen stuur me dan snel een email.
Ook als je graag een workshop/party wilt of als je demonstratrice wilt worden.

ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita