Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 27 november 2012

Sending a kiss


Dit kaartje wil ik jullie ook graag nog even laten zien. Het is gemaakt met een oudere stempelset maar niet minder mooi vind ik. De tekst komt uit een nieuwe set.
Het mooie van de Stampin'Up! materialen is dat het cardstock, designpapier, inkt en twine allemaal uit dezelfde kleurlijn komen en dus perfect bij elkaar passen.
Waar vind je dat eigenlijk?

Vind je het leuk om tijdens een workshop/party met een groepje vriendinnen zo'n leuk kaartje te maken neem dan contact met me op. We kunnen dan wat afspreken.
Ook andere creaties zijn mogelijk.
Mijn emailadres vind je in de zijkant.

Cardpapier: Wisteria Wonder
Dessinpapier: Designer Series Paper Stacks
Inkt: Wisteria Wonder
Stempelset: Bloemig gestanst
Tekst: Petite Pairs (122497)
Pons: Fancy Flower
Minibrad
Twine: Wisteria Wonder

ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita