Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 9 december 2012

Merry Christmas met Stampin'Up!


Weer een kerstkaart gemaakt met de prachtige Stampin'Up! materialen.
Wat zijn ze toch mooi om mee te werken en het past allemaal zo mooi bij elkaar.


Papier: Stampinup Candlelight Christmas Speciality Designer Series paper
Cadrstock: Stampinup real red
Kerstballen: SU Delightful Decorations (met pons)
Inkt: SU real red en old olive
Lint : Su real red en old olive
Tekst: SU Petite Pairs (real red)
Label: SU pons 
Glittersteentjes: SU


Mocht je nu ook graag met deze mooie materialen willen werken wordt dan ook demonstratrice en meld je bij me aan. Ik help je dan verder.
Ook als je graag een workshop wilt bijwonen of bij jezelf een party met een groep vriendinnen, neem dan contact met me op en we spreken een datum af.
Alleen bestellen kan ook via mijn mailadres. Als je nu een bestelling plaats dan  doe ik er een leuke verrassing bij.

ANITA


1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita