Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 17 februari 2013

Sale-a-bration



Stampin'Up! bestaat 25 jaar en daarvan al 5 jaar in Europa.
Dat betekent dus FEEST!!!! en dat wordt groots gevierd.
Van 22 januari  tot 22 maart gaat de Sale-a-bration van start.
Deze actie betekent dat je bij besteding van  €60,00 aan SU artikelen uit de catalogus je één GRATIS kado mag uitkiezen uit deze folder

Klik hier voor de online versie

Is dat niet leuk?
Als je voor een veelvoud van €60,00 besteld dan mag je 2 gratis sets uitzoeken en zo verder.
Ook voor onze gastvrouwen geldt dat en daarnaast mogen zij ook nog gebruik maken van de gastvrouwgeschenken en nog een extra geschenk boven een verkoop van €200,00.

Wil je zelf demonstratrice worden dan is er ook een leuke startactie voor je.
Normaal mag je voor €175,00 uitzoeken uit de catalogus en betaal je slechts € 129,00.
Tijdens de Sale-a-bration mag je voor €219,00 uitzoeken en betaal je nog steeds maar €129,00.
Allemaal voordelen dus om nu actie te ondernemen.

Wil je graag bestellen kijk dan in de online catalogus (in de zijlijn) en mail me op
alakaart@gmail.com
Ik neem dan contact met je op voor de verder afwikkeling

Nu is het ook DE tijd om een workshop of party te geven bij je thuis. Je nodigt dan 6 tot 8 vriendinnen uit voor een gezellige knutselactiviteit. Je betaalt alleen de kosten van de gebruikte materialen.
Ook voor een workshop of party kun je me altijd mailen.
In deze periode dus extra leuk.

Per 1 februari komt de nieuwe voorjaars/zomer catalogus uit. Wil je die graag ontvangen mail me dan op bovenstaand mailadres. De kosten daarvan zijn € 1,75 incl verzenden.

Kom gezellig mee feesten met ons.

ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita