Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 27 januari 2013

Stampin Challenges


Gisteren is de nieuwe challenge op het Stampin'Up! blog online gekomen.
Ik was aan het verhuizen bij onze zoon en schoondochter, dus kwam er vandaag pas aan toe om het hier neer te zetten.
Het thema is dit keer 'BLOEMEN', dat is niet moeilijk, dus doe vooral gezellig mee.
Tussen alle verhuizingen door heb ik dit bloemenkaartje gemaakt met de materialen van de Sale-a-Brations.
Erg leuke stempels en materialen die je gratis krijgt bij besteding van €60,00 of veelvouden daarvan. Zie de  topic hierboven voor alle informatie.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Ik stuur dit kaartje ook in voor de uitdaging bij Nederlandse Kaarten Uitdaging. Zij hebben een Bingo. Ik heb gebruikt: bloemen, wit en lint

Papier: SU Sycamore Street
Gekleurd papier: SU Island Indigo
Stempels: SU Madison Avenue
Inkt: SU Island Indigo, Calypso Coral en Lucky Limenade

Tekst: SU Bloomin'Marvelous
Lint: Island Indigo

ANITA

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, Anita. Ik heb van een vriendin een setje stempels van SU gekregen waar zij toch niets mee deed. Misschien kan ik er iets mee fabriceren voor deze challenge.
    Eerst nog wat energie zien te vinden, natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Wat een gezellig kaartje!
    Ik dacht even: heeft ze nou dat scrappapier ook zelf gemaakt met dat stempeltje? ;-)
    Maar gelukkig is dat niet zo, dat zou wel heel fantastisch zijn.
    Fijne avond nog.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor Anita, bedankt dat je dit mooie kaartje met ons wil delen bij de bingo van de NKU.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Anita! Leuk dat je met de uitdaging van NKU mee doet.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita