Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 13 februari 2013

Klein kadootje


Een kleinigheidje voor een verjaardag samen met een kadobon. Een blokzakje gevuld met mercichocolaatjes.
Leuk om te maken maar ook erg leuk om te krijgen.
Dit kun je op verzoek ook maken in een workshop, maar ook vele andere dingen zijn mogelijk.
Neem contact op als je gastvrouw wilt zijn voor een workshop.
Op 6 maart is er een workshop gepland bij mij thuis (Assen). Daarvoor zijn nog 2 plekjes vrij. De kosten zijn €1,50 incl. materialen, koffie/thee/koek.
Mail me als je belangstelling hebt.
Denk ook nog aan de Sale-a-brationactie. Voor elke bestede € 60,00 GRATIS een leuk kado uitzoeken.

Papier: SU Print Poetry Designer Series
Tekst: Petite Pairs

ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita