Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 24 juni 2013

Happy Birthday to you

Dankjewel voor je bezoek en de reacties op mijn blog.


Afgelopen week met dat onweer heb ik de pc uitgezet en wat heb je dan ineens veel tijd om te knutselen...haha! Toch wel nuttig.
Dit kaartje heb ik gemaakt met materialen van Stampin'Up! en naar aanleiding van de sketch bij Pal Paper Arts. Je kunt nog 3 dagen meedoen.

Kom ook eens gezellig kijken op mijn Stampin'Up blog

My foreign visitors can use the translationbutton.

Cardstock SU Island Indigo, Calypso Coral en Whisper White
Dessinpapier: SUQuatrefancy Specialty (nieuwe collectie vanaf 1 juli)
Inkt: SU Island Indigo, Calypso Coral, Pool Party, Lucky Limeade (pads en markers)
Stempelsets: SU Patterned Party en Hearts a Flutter (hart)
Parels, SU clips (nw collectie), gelpen

Groetjes

ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita