Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 8 juni 2013

Inspiratieblog Stampin'Up


Vandaag is het mijn beurt weer om iets te plaatsen op het Inspiratieblog van Stampin'Up!.
Ik heb een crisscrosskaart gemaakt met bijna allemaal materialen uit de Sale-a-bration actie. 
Als basiskaart heb ik een kaart in Riding Hood Red gesneden van 14 x 28 cm.
Een oplegkaart in Island Indigo van 13,5 x 13.5 cm en dessinpapier Sycamore Street van 13 x 13 cm.
Plak deze allemaal op elkaar
Snijdt een stuk Riding Hood Red van 30 x 10 cm en ril die aan beide kanten op 10 cm. 
Snijdt aan de buitenkant de hoeken schuin af.
Neem een stuk Island Indigo van 9,5 x 9,.5 cm en snijdt dat diagonaal doormidden.
Neem een stuk dessinpapier Sycamore Street van 9 x 9 cm en snijdt dit ook diagonaal door.
Plak de driehoeken op elkaar en daarna op de afgeschuinde hoeken van het Riding Hood Red.
Plak eventueel een kantje eronder en plak ze schuin over elkaar zoals op de foto te zien is.


Neem een stuk Riding Hood Red van 9 x 9 cm,  Island Indigo van 8,5 x 8,5 cm en dessinpapier van 8 x 8 cm en plak dat ook op elkaar. 
Stans uit Whisper White 2 x een Framelits Window Frame en gebruik de bijpassende Paper piercingset om er gaatjes in te prikken. 
Op ééntje stempel je de tekst uit set Bring on te cake en werk af met glittersteentjes. Plak op het losse vierkant en pons er 2 gaatjes in waar je lint doorheen haalt.
. Op de andere stempel je een cupcake uit set Patterned Occasions met diverse markers en werk af met knoopjes en plak die rechtsonder op de kaart.
Klaar is je crisscrosskaart.
Veel plezier met maken.

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Kei leuk modelletje. Het papier is ook zo leuk gebruikt.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita