Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 15 juli 2013

Dankjewel voor al de lieve en leuke reacties, ik lees ze graag.


De nieuwe materialen van Stampin'Up! zijn weer geweldig mooi!
Dit kaartje is er weer mee gemaakt.
Ik vond de sketch op het blog van CAS(E) this Sketch! en ben daarmee aan de slag gegaan met dit resultaat.
Het doorschijnende deel én het dessinpapier zijn uit de nieuwe designerseries paper van SU.
Het prikwerk rondom de opening zie je helaas niet zo goed maar is wel aanwezig hoor! Héél goed kijken dus.....haha.
Ik hoor graag jullie reactie en ls je in bent voor een workshop, op 30 juli zijn er weer 2 gepland. Mail me gerust.

My foreign visitors can use the translation button

Papier: Quatrefancy 
Ruitsheet: Quatrefancy
Tekst:  Label Love met bijpassende pons
Inkt: Strawberry Slush
Vlinder: Polka-Dot Pieces
Veertje, vlindersprietjes, glittersteentjes

Groetjes
ANITA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita