Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 28 juli 2013

Hello, Hello

Bedankt voor je reactie Renate.
Jammer dat er niet meer wordt gereageerd zodat ik weet wat jullie leuk vinden.


Een kaart met materialen uit de nieuwe jaarcatalogus van Stampin'Up!
Door de grote tekst heb ik de rest maar wat rustig gehouden.
Laat maar horen wat jullie leuk vinden om met de Stampin'Up! materialen te zien hier op mijn blog.
Wil je graag wat bestellen neem dan contact met me op via de mail, de catalogus kun je digitaal inzien aan de zijkant van dit blog. Ook voor workshops bij u of mij thuis.

Cardstock:  Strawberry Slush, Baked Brown Sugar, Whisper White
Inkt: Strawberry Slush, Baked Brown Sugar, Coastal Cabana
Embossingfolder: Modern Mosaic
Tekst: Single Stamps 'Hello, Hello'
Lint: Organza Ribbon Whisper White

Groetjes
ANITA




3 opmerkingen:

  1. Deze is ook prachtig Anita, en ik heb al een reactid gegeven op je vorige berichtje.

    Liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. De embossingfolder vind ik heel mooi. Goed dat je verder niet veel meer hebt toegevoegd. Dat zou idd ten koste gaan van de tekst.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita