Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 10 juli 2013

Remember


Vorige week was ik een avondje bij Mathilde Kortekaas en heb daar dit kaartje gemaakt. Leuk hé?
De link van haar blog vind je in de rechterzijbalk.
We  maakten ook nog een kadoverpakking met lekkers, dat laat ik volgende keer zien.
Het kaartje is 10 x 10 cm en er zijn 2 stempelsets gebruikt met diverse kleurtjes inkt. 
Zie maar eens hoe een leuke kaart dat gaat worden.
Wil je ook zoiets maken op een workshop bij jou oif bij mij thuis laat het me dan gerust weten. Samen komen we er wel uit.
Ook als je de nieuwe catalogus graag in huis wilt hebben,  mail me dan!

Cardstock: Calupso Coral, Whisper White
Inkt: Calypso Coral, Lucky Limeade en Early Espresso
Stempelset: Clockworks
Tekst: Word Play (retired)
Pareltje

Groetjes
ANITA  

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita