Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 2 juli 2013

Tweede Bloghop Stampin'Up!


Welkom op mijn Stampin'Up! blog
Wat leuk dat je mee doet met onze tweede bloghop.

Voor deze bloghop heb ik een nieuwe kaart gemaakt.


Het is een Ton sur Ton kaart.
Ik heb hier de stempel gebruikt uit de juni set Best of Flowers die is uitgegeven ter gelegenheid van het 
25-jarige bestaan van Stampin'Up!
Ik ben begonnen met een stuk cardstock Certainly Celery van 27 x 13,5 cm.
Hiervan heb ik een kaart gevouwen van 13,5 x 13.5 cm.
Het bovenste deel is cardstock Always Artichoke en meet 13 x 13 cm.
Hier heb ik in het midden een opening gestanst met de Window Frames Collection.
Op de achtergrond heb ik diverse malen de Hortensia gestempeld met versamark , daaroverheen embossingpoeder gestrooid en vervolgens met een heattool bewerkt.
Het donkere cardstock heb ik verhoogd opgeplakt waardoor er ruimte ontstaat tussen de 2 lagen.
Op een stukje vellum is de stempel nogmaals afgedrukt en weer bewerkt met embossingpoeder.. Deze stempel is uitgeknipt en voorop geplakt.
De tekst is op dezelfde manier gestempeld en is van set Made for you
Heel veel knutselplezier

ANITA
www.stampincreatief.blogspot.nl 

Wel nog even de spelregels voor deze bloghop
* doe mee met de bloghop en zoek de letters
* puzzel het juiste woord
* wordt volger van al onze blogs
* laat bij elke designer een reactie achter.



Mijn letter zit verstopt in bovenstaande tekst.

heb je alle letters gevonden
mail dan de oplossing naar
stampininspiratie@gmail.com


Als je hier gekomen bent via Lydia dan ben je op de goede weg.





                        Anita (je bent nu hier)







11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit! Dit ga ik onthouden, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie bloemenkaart, weer een ideetje opgedaan. Dank je wel.

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, mooie kleur, en de stempel is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk idee is dit en het setje heb ik ook dus enkel nog inkt bestellen en ik kan ook eens aan de slag gaan. Eerst even hoppen want dat is ook super
    Groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt ,ik houd ook veel van kaarten in Ton sur Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die hortensia op vellum, geeft een leuk accent op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele leuke kaart.
    En wat leuk om de stempel ook op vellum te doen.
    Geeft een heel mooi resultaat.
    Ik ga snel verder hoppen ,om nog meer leuke ideetjes op te doen

    groetjes Eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Anita wat een prachtig kaartje. Leuk om de beschrijving erbij te doen. Tis nu nog een kwestie van maken. Ik ga verder hoppen op deze warme dag. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Anita.
    Ik ben al een poos volger, maar laat ik me nu toch maar aanmelden.
    Gr. Geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita