Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 31 augustus 2013

Happy Birthday yo you!




 Het is weer mijn beurt om wat te plaatsen op het Stampin'Up! Inspiratieblog 
Dit keer heb ik een chocoladeverrassing gemaakt die ik een keer bij Mathilde heb gemaakt.


Hier komt het chocoladetablet uit de verpakking. Er leuk om kado te geven of als bedankje.
De beschrijving hoe je dit maakt vind je op het Inspiratieblog.
Ik hoor graag jullie reacties.

Cardstock: SU Marina Mist en Daffodil Delight
Designerpapier: Polka Dots
Halve Doily
Tekstlabel: Label Love met pons
Vlinders: set Papillon Potpourri
Inkt Daffodil Delight en Marina mist
Lint, glittersteentjes, chocoladetablet (Lidle)

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Enig Anita, daar kun je altijd mee aankomen!
    Het regent afspraken bij ons in de maand september dus van een workshop komt helaas (nog) niets!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk! Leuk idee hoe je het lintje om de chocolade hebt gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita