Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 5 september 2013

Just Because en een wijkfeest


Na alle informatie over alle nieuwtjes weer een kaartje in rose-bruin tinten.
Is eigenlijk toch wel een leuke combi.
Dit is ook een leuke stempel waarbij je de Stamp-a-majig gebruikt en in 2 kleuren inkt stempelt.
Het is een precies werkje maar dan heb je ook wat.
Het Soft Suede heb ik bewerkt met een blaadje van de stempelset.

Wil je de kaarten van deze blog in het echt zien???
A.s. zaterdag is er een wijkfeest in de wijk Peelo in Assen.
Ik sta daar met alle spullen in het Markehuus.
Kom gezellig langs, er is een leuk programma zowel binnen als buiten met muziek en nog veel meer.
Het begint om 11.00 uur en is gratis toegankelijk.

Cardstock: Regal Rose, Soft Suede en Whisper White
Stempelset: Stippelled Blossoms
Tekst: Vintages Verses
Parels

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita