Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 29 december 2013

Christmas Greetings


Dit kaartje heb ik gemaakt voor de kerstkaartenketting op de Stampin'Up! facebookgroep van de demonstratrices.
Ik heb zelf van één van de andere dames een kaartje gekregen. Erg leuk om elkaar zo aan ideeën te helpen.
Hij mag nu gezien worden want alle dames hebben volgens mij de kaarten inmiddels ontvangen.
Hoop dat jullie hem weer leuk vinden. Er volgen nog wat kerstkaarten die in de wintereditie staan van Creatief met Kaarten, maar dat een andere keer.

Kaart gemaakt met SU Thinlits
Dessinpapier: Festival of Prints
Stempel met vogel: en tekst: set Warmth and Wonder
Kerstballen: set Ornaments Keepsakes incl stans in Cherry Cobbler
Twine: Cherry Cobbler
Labelspons SU
Glittersterretjes

Groetjes
ANITA 

2 opmerkingen:

  1. Hij is zeker leuk Anita. :) Het is zeker leuk om elkaar een kaartje te sturen en nieuwe ideeen op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een erg leuk kaartje geworden. De kerstballetjes komen me erg bekend voor ;o)
    Wat leuk dat je in het complot zat. Ik heb Patrick helemaal uit gehoord natuurlijk. Hij had je visite kaartje gevonden dat op mijn catalogus zit, hier zit ook mijn verlanglijstje bij. Slimme vent. Ik was helemaal verast toen ik mijn pakjes mocht uitpakken. Missie geslaagd!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita