Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 1 december 2013

Wishing you.....


Dit kaartje is gemaakt met de New Thinlits Card Die van Stampin'Up!
Hier kun je heel gemakkelijk leuke kaarten mee maken en uiteraard versieren.
Het is niet alleen een stans om je kaart mee te snijden maar ook verschillende stansen om hem te pimpen.

Klik op de folder om hem te vergroten.
Deze stansen zijn natuurlijk bij mij te bestellen.

Dies: SU Thinslits 
Dessinpapier: SU Festival of Prints
Kerstboom: SU set Warmth and Wonder
Sterren: pons
Parels

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Super leuk modelletje. Deze Thinlits zijn erg gaaf. Heb ze meteen op mijn verlanglijstje gezet. Leuk dat je mijn blog nu volgt. Hopelijk kun je bij ook wat inspiratie halen. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita