Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 21 januari 2014

Happy Birthday


Dit is de tweede kaart die in de wintereditie van Cards en Scrap staat.
Jullie hadden hem nog tegoed van mij.
Hij is gemaakt met ongeveer dezelfde materialen als de andere zodat ze mooi bij elkaar zouden passen.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Nog 1 1/2 week wachten en dan heb ik weer wat leuke nieuwtjes voor jullie, dus kom dan zeker weer even langs

Cardstock Pool Party en Island Indigo
Inkt: Pool Party, Island Indigo en Calypso Coral
Dessinpapier: Winter Frost
Frame: Window Frame Collection (met piercing set)
Sheet: Quatrefancy
Stempelset: Wishing You
Tekst: Itty Bitty Banners
Twine, Rhinestone, Button

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Sjiek de friemel! Kei leuk gemaakt. Gaaf dat het strikje op de kadootjes een ander kleurtje heeft, zo komt 't heel mooi uit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita