Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

maandag 17 februari 2014

Nieuw apparaat van Stampin'Up!


Daar is hij dan, de nieuwe Impression van Stampin'Up!
Een lichtgewichte embossingmachine die gemakkelijk is mee te nemen en super handig naast je reguliere snijmachine. Geen wisselen van platen meer nodig, dus gelijk embossen in je nieuwe Impression.
HIER vind je een YouTube filmpje van een Amerikaanse collega demonstratrice.
Hij kost € 35,95 en is bij mij te bestellen.

Denk daarbij ook nog aan de Sale-a-Bration actie. Je krijgt nu bij elke € 60,00 een gratis set uit de speciale folder en van mij een gratis voorjaars/zomer catalogus.
De folder en de catalogi vind je in de linker zijkant van dit blog.

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita