Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 15 mei 2014

Thank You


Vandaag een 3-tal bedankkaartjes.
Ik vind het leuk om iets te maken voor de dames die hier een workshop volgen. 
Deze kaartjes zijn daarvoor gemaakt.
Met diverse kleuren en wat stempels kun je zo heel snel leuke kaartjes makenvoor allerlei gelegenheden.
Hoop dat jullie dit ook leuk vinden en als je ook een workshop wilt volgen en daarbij verrast worden door mij, geeft je dan eens op.

Bloemen: SU stempelset Flower Shop
Tekst: SU stempelset Sassy Salutations

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita