Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 21 oktober 2014

Nieuwe artikelen




Afgelopen week/weekend ben ik 3 dagen in Brussel geweest voor de Stampin'Up! Convention.
Zeer leerzame en leuke dagen samen met 600 collega's uit heel Europa.
Nu weer over tot de orde van de dag.
Gisteren is er een supplement uitgekomen op de herfst/winter catalogus.
Hierin staan nog wat kerstige aanvullingen.
Let wel op dat de herfst/winter catalogus slechts geldig is tot 5 januari en het supplement zolang de voorraad strekt, dus wil je wat bestellen wacht dan niet tot het allerlaatst. 
HIER vind je de link van dit supplement en wil je wat bestellen mail me op alakaart@gmail.com


Dan nog wat leuke labels gemaakt met allerlei materialen van Stampin'Up!.
Gooi dus zeker geen restjes weg want dit kun je er gemakkelijk van maken.
Leuk toch?

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita