Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 4 oktober 2014

#worldcardmakingday

Het is vandaag Worldcardmakingday en Stampin'Up! wil een bombardement aan kaarten op Facebook zien.
Ik werd dus gisteravond uitgedaagd om mee te doen en daarvoor 3 mensen te nomineren.
Dit gepimpte pepermuntdoosje heb ik daarvoor ingezet.




Leuk om te geven.

Cardstock: Crushed Curry
Dessin: Polkadots
Bloemen: Petite Petals (met pons) in crushed Curry
Tekst: Itty Bitty Banners in Rich Razzleberry
Parels, lint, doosje Wilhelmina Pepermunt

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita