Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 5 november 2014

Be You {tiful} en Weekly Deals


Eerst wil ik jullie weer een leuke kaart laten zien.
Hij is gemaakt met allemaal stempels uit één set.
Je kunt zoveel leuke dingen doen met deze set omdat alle stempels zo goed matchen.
Deze is lekker vrolijk maar ook in pasteltinten is het een plaatje om te zien. 
Die zal ik ook nog wel een keer eentje maken om dat te laten zien.

Cardstock: Crushed Curry en Whisper White
Diverse kleuren inkt uit de Incolors 2014-2016
Stempelset: Flower Patch eb bijpassende Framelits

Dan hieronder de nieuwe Weekly Deals die geldig zijn t/m 11 november a.s.
Maar wacht niet te lang omdat er dan wellicht e.e.a. tijdelijk is uitverkocht.
Let wel er komen nog wel verzendkosten bij.


Dit was het weer voor nu. 

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita