Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 29 november 2014

May the peace....


Is het toch weer een dag later geworden die kaart van mij.
Gewoon te druk.....
Hier dan een kaart met een mooie stempelset die ik gestempeld heb met witte inkt van Stampin'Up! en de rest met Versamarkt en goud embossingpoeder.
Eenvoudig maar wel mooi vind ik.
Jij ook?
Hoor het graag

Cardstock: Naturals Ivory en Mossy Meadow
Witte inkt, Versamark en embossingpoeder gold
Stempelset: Ornamental Pine

Groetjes
ANITA

Deze stempelset staat in de herfst-winter catalogus, denk erom dat die nog slechts geldig is tot 5 januari 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita