Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 31 januari 2015

Lotus Blossom


De Sale-a-bration actie gaat nog steeds door en dit is één van de stempelsets die je gratis krijgt bij besteding van € 60,00 aan Stampin'Up! materialen.
Wat een mooie en veelzijdige stempel is dit.
Ik heb hem hier 2 keer op bijna dezelfde manier gebruikt en toch worden het andere kaartjes.
Op de linkerkaart heb ik met 2 kleuren inkt gewerkt en op de rechter met 1 kleur inkt en toch mooie resultaten. Zie hierboven het verschil. Ik ben daar lekker mee aan het experimenteren geweest, dus er komen nog meer van dit soort creaties.
Wil je ook graag deze stempelset zoek dan wat mooie dingen uit de catalogus uit en bestel ze.
Wie wil nu niet zo'n mooie set.

Deze set wordt ook gebruikt op de aankomende workshops.
Er is nog plaats op 10 februari a.s. (zie bovenin)

Linker kaart:
Cardstock: Rich Razzleberry, Whisper White
Dessinpapier: Sycamore Street
Inkt: Blackberry Bliss, Rich Razzleberry
Old Olive en Pear Pizazz
Stempelsets: bloem en tekst Lotus Blossom  
Vlinder: Papillon Potpourri met bijpassende pons
Rhinestones

Groetjes
ANITA


2 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer 2 pareltjes van gemaakt. Het linker kaartje heeft iets meer kleur door het designpapier op de onderliggende laag. Het rechter kaartje is iet meer stijlvol.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita