Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 6 januari 2015

Yes!!!! Eindelijk.......

En dan is het eindelijk zover.
Vandaag gaat de nieuwe voorjaar/zomer catalogus online.


En wat een mooie dingen staan er weer in!!
Klik HIER om naar de digitale versie te gaan en scroll er even lekker doorheen om al dat moois te bekijken.

Ook gaat vandaag de jaarlijkse Sale-a-Bration actie van start. (t/m 31 maart)
Dat betekent dat je bij elke € 60,00  excl. port, die je uit beide catalogi besteld, je een leuk kadootje mag uitzoeken uit de speciale SAB folder. Dat kan zijn een stempel, papierset, lint/knoopjes etc.
Kijk maar HIER wat voor moois dat allemaal weer is.

Als gastvrouw van een workshop mag je bij een verkoop vanaf € 275,00 extra € 27,00 euro gastvrouwgeschenk besteden. 

Ook als je overweegt om in te stappen als demonstratrice is er weer wat extra's.
Naast je starterset die je zelf mag uitzoeken, heb je ook nog keus uit 2 kits die je gratis als extraatje krijgt.
Denk je er al langer over om dit ook te gaan doen stap dan nu in, je bent van harte welkom in mijn team.
Neem gerust contact met me op als je meer informatie wilt hebben.

Op 13 januari is er nog plek op de workshop bij mij thuis in Assen. 
Je maakt kennis met de nieuwe materialen.
De kosten zijn € 7,50 incl. materialen/koffie/thee/lekkers
Meld je z.s.m. aan want VOL = VOL

Wat een FEEST is dit toch weer.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita