Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 21 april 2015

Uitverkoop bij Stampin'Up!

Vandaag is de lijst online gekomen met de materialen die per 2 juni a.s. 'met pensioen' gaan uit de jaarcatalogus.
Veel spullen worden vanaf vandaag aangeboden met interessante kortingen tot wel 50%.
De complete lijst vind je HIER.

Ook heb ik een videootje voor je waar de nodige artikelen op staan die verdwijnen.

Wil je nog wat bestellen wacht dan niet te lang want OP=OP.
Vanmorgen waren er al materialen uitverkocht dus het gaat snel.

De nieuwe jaarcatalogus komt 3 juni 2015 uit.

Groetjes
ANITA

PS morgen ben ik terug met de WEEKLY DEALS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita