Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 16 april 2015

Weekly Deals



En ...hebben jullie genoten van alle nieuwe dingen op mijn blog?
Ik was er zelf niet, heb 3 weken rondgereisd door een bijzonder land......Vietnam om precies te zijn.
Nu zijn we weer terug en kunnen we ook de WEEKLY DEALS weer plaatsen want vanuit het buitenland is het niet mogelijk om op de Stampin'Up! site in te loggen helaas.
Er zijn extra veel dingen in de aanbieding.....leuk hé?
Deze deals zijn te bestellen tot en met 21 april a.s. maar wil je er zeker van zijn dat er voorraad is bestel dan z.s.m.
Er komen nog wel verzendkosten bij.
Gisteravond is ook de eerste workshop weer geweest, het was een succes.
Wil je ook deelnemen, a.s. dinsdag is er ook nog eentje met hetzelfde thema, nl. Condoleance.
Er is nog plaats.

Onderstaand staan de producten die in de Clearance Rack staan. Het zijn producten die uit de collectie zijn of gaan.
Ze zijn te bestellen, maar OP = OP dus.
Klik op de pijlen om verder te gaan.

Groetjes
ANITA


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita