Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 8 mei 2015

With Sympathy


Ik had jullie nog een aantal condoleancekaarten beloofd van de laatste workshops hier.
De bovenste is ook toen gemaakt.

Cardstock: Very Vanilla
Dessinpapier: Modern Medley
Bloemen: set Flower Shop
Tekst: Simply Sketched


Deze had ik gemaakt alas voorbeeld.
Cardstock: Whisper White en Smokey Slate (takje)
Lint: Smokey Slate
Takje: Sizzlits little leaves
Tekst: set Gift of Kindness


Nog een snel voorbeeld.
Cardstock: Whisper White
Inkt: Soft Suede
Blendabilitie: Crumb Cake
Boom en takje: Lovely as a Tree
Tekst: Bloom with Hope

Soms heb je snel een condoleancekaart nodig en zoals je ziet hoeft dat niet altijd heel veel werk te zijn.
Handig als je er een paar in voorraad hebt.

Groetjes
ANITA

Let op: tot eind mei kun je nog bestellen uit de catalogus 2014-2015. 
3 juni is er een hele nieuwe catalogus.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita