Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 29 juli 2015

A little Kindness.....en Weekly Deals


Dit is één van de kaartjes die gemaakt is op de laatste workshop.
Gewoon een leuke kaart met de stempelset Kinda Eclectic.
Je kunt er zo'n mooie kaarten mee maken, een heel veelzijdige stempelset.
Dat leer ik je uiteraard op één van de workshops hier bij mij thuis.
De volgende data zijn 11 en 19 augustus vanaf 19.30 uur.
We gaan dan inkleuren met Stampin'Up! inkt.
Kijk hierboven onder 'workshops' voor de verdere info.

Cardstock: Crumb Cake en Whisper White
Inkt: Crumb Cake, Early Espresso, Real Red, Pear Pizzazz
Stempelsets: Kinda Eclectic en Geourge Gringe
Vlinderpons, markers, rhinestones



Dit zijn de nieuwe WEEKLY DEALS van deze week. 
Ze zijn geldig tot 4 augustus, maar OP=OP.

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita