Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 19 augustus 2015

Kaart en Weekly Deals

Welkom Sarah als volger op mijn blog.
Leuk je hier te zien.

Deze kaart is nog van de vorige workshops.
Hij is gemaakt met de stempelset Kinda Eclectic in diversen kleuren.
Hij is gebaseerd op onderstaande kaart met envelop die we op een Stampin Up! bijeenkomst hebben gemaakt.
Ik vond hem zo gaaf.


Cardstock: Whisper White en Crumbcake
Dessinpapier: Sycamore Street (oude set)
Inkt: Old Olive, Summer Starfruit, Pumpkin Pie
Stempelset: Kinda Eclectic
Vlinderponsen, bloemetjespons
Linen Tread, vellum, rhinestones

De nieuwe WEEKLY DEALS zijn geldig tot 25 augustus of OP=OP.
Wil je wat bestellen, wacht dan niet te lang.

Groetjes
ANITA


1 opmerking:

  1. Lieve Anita , wat leuk om verwelkomt te worden.
    Wat een mooie kaart ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita