Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

donderdag 25 februari 2016

Made with love en Weekly Deals


Nog een projectje van de workshop van vorige maand. Alles in het kader van thee.


Dit is de binnenkant met een soort pop-up middenstuk.

Cardstock: Crumb Cake, Island Indigo, Whisper White en Real Red
Inkt: Crumb Cake, White, Real Red
Stempels: A nice Cuppa, Kind & Cozy, Timeless Texture, Oh Hello

Dan hebben jullie nog de WEEKLY DEALS nog van me tegoed.
Ze zijn geldig tot 1 maart.
Wil je wat bestellen laat het me weten.

Ook zijn er nog nieuwe workshops gepland. 
Zie bovenaan de pagina onder 'Workshops'.
Denk je ook nog aan de laatste maand die in gaat van de Sale-a-Bration. 
Wie wil er nu niet een leuke stempelset bij je bestelling vanaf € 60,00.

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita