Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 17 februari 2016

Teatime en Weekly Deals

Welkom Margo, leuk dat je mijn Stampin'Up! avontuur ook gaat volgen


vandaag een leuke creatie van de workshops van vorige maand.
Alles stond in het teken van thee.


Als je de kaart openklapt zit er nog een extra kaart in en daarachter verstopt de theezakjes.

Leuk als klein kadootje als je ergens op visite gaat of gewoon voor een verjaardag of een andere gelegenheid.

Cardstock: Crumb Cake, Rich Razzleberry, Whisper White
Inkt: Crumb Cake en Rich Razzleberry
Stempelsets: A nice Cuppa en Timeless Textures
Framelits: Cups & Kettle
Linen Thread, theezakjes, glitterpapier en hartjespons

Dan zijn er vandaag ook weer een paar geweldig leuke weekaanbiedingen in de WEEKLY DEALS





Deze aanbiedingen zijn geldig tot 23 februari a.s.
Hier staan toch echt wel een paar dingen bij die je niet kunt missen.......
Laat het me weten als je hier gebruik van wilt maken en mail me op alakaart@gmail.com

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita