Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 13 april 2016

Happy Birthday en laatste Weekly Deals


Dit kaartje is o.a. gemaakt op de laatste workshop hier bij mij thuis.
Eén van de workshopdames wilde werken met vellum of sheet. Ik heb gekozen voor sheet zoals jullie zien.
Het is een soort "trapjeskaart' geworden 

Hier zie je hem vanaf de zijkant en is goed zichtbaar hoe hij in elkaar zit.
De ballonnen zijn in verschillende hoogtes er op vastgemaakt.

Cardstock: Whisper White, Calypso Coral
Inkt: Calypso Coral, Crushed Curry,  Bermuda Bay
Dessinpapier: Cherry on Top
Stempelset: Balloon Celebration
Randpons SU, Ovaalpons SU, bloemenpons SU
Twine en lint 

En dan de allerlaatste WEEKLY DEALS.


Wat een super aanbiedingen zijn het deze laatste keer.
Geldig tot 19 april a.s.
Profiteerd nog even.
Wil je hier wat van bestellen laat het me weten op alakaart@gmail.com

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita