Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

vrijdag 29 april 2016

Met Pensioen


Mijn buurman is met pensioen gegaan.
Er moest dus een kaartje worden gemaakt en waarmee kun je dat beter doen dan met de producten van Stampin'Up!.
Een kleine hint dus dat hij maar lekker moet genieten van zijn vrije tijd en vakantie kan vieren.
Ik heb de volgende materialen weer gebruikt

Cardstock: Early Espresso, Bermuda Bay, Whisper White
Inkt: Bermuda Bay, Early Espresso
Embossingfolder: World Traveler
Kompas: Stempelset Going Global
Vliegtuig: Stempelset Sky is the limit
Tekst: NL Stempelset Sentimenten
Pons, bakerstwine

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Ooh....deze is GAAF Anita....prachtig met dat beetje blauw/groen erbij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita