Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

woensdag 5 oktober 2016

Kaart en een wat nieuws van Stampin'Up!

Wat een tijd geleden alweer dat ik hier wat plaatste. Het was ook een drukke maand.
Onze dochter is getrouwd met haar partner, nu dus man. Daar ben ik ook druk mee geweest om een scrapboek van hun beider leven te maken. Kost toch meer tijd dan je denkt.
Gelijk na de bruiloft zijn ze hier begonnen met voorbereidingen voor een nieuwe keuken. Die staat er inmiddels, al is hij nog niet echt af.
Ook dat loopt natuurlijk altijd anders dan gepland......
Tussendoor wel workshops gegeven o.a. met de vorige kaart en met deze beauty.


Een speciale inkleurtechniek.

Gebruikte materialen:
Cardstock: Whisper White, Flirty Flamingo en Kraft
Inkt: Wit, Flirty Flamingo, Pear Pizzazz
Stempelset: Love & Affection
Tekst: Cottage Greetings
Vellum: Botanical Gardens
Wit embossingpoeder en parels

Dan is er de maand oktober nog een hele leuke aanbieding van Stampin'Up!


Je koopt 3 pakketjes dessinpapier en mag dan de 4de GRATIS uitzoeken uit alle bovenstaande sets.
Is dat geen leuke actie?
Papier gebruiken we allemaal en gaat ook snel op.
Doe er je voordeel mee en laat me weten welke je wilt bestellen.

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita