Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zaterdag 21 januari 2017

Get well


Dit kaartje heb ik al een tijd geleden gemaakt maar nog steeds stond het in de wacht op mijn computer.
Zo jammer want ik vind hem zelf erg mooi.
Had hem gemaakt voor een downline die een ongeluk had gekregen.
Hij is ingekleurd met de waterpen en inkt.
Toch leuk om nog even te zien?

Cardstock: Sahara Sand, Wild Wasabi, 
Inkt: Sahara Sand, Wild Wasabi, Delighful Dijon
Dessinpapier: Something Borrowed
Stempelset: Birthday Blooms
Tekst: Express Yourself
Lint

Groetjes
ANITA

De Sale-a-Bration is in volle gang, dus profiteer van de gratis producten.
Ook nu instappen als demo is zéér aantrekkelijk.
Mail of bel me voor verder informatie.

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita