Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 9 juli 2017

Perfect Day

Na een hele zware week waarin we afgelopen vrijdag afscheid hebben genomen van mijn broer(tje)
Ga ik weer proberen de draad op te pakken.
Moeilijk en verdrietig....!😭


Ik zag een challenge bij Addicted to CAS.
Daar is het thema: Summer.
Past goed bij het weer van vandaag.


Dit is mijn kaart geworden, gemaakt met de flipflops.

Gebruikt:
Cardstock: Whisper White
Markers: Daffodil Delight, Cucumber Crush, Watermelon Wonder
Stempelset: Day at the Beach
Tekst: set Bunch of Blossoms
Rhinestones

Groetjes
ANITA




1 opmerking:

  1. What a great sentiment and I love your trio of flip flops. Fabulous CAS card. So glad you joined us at Addicted to CAS this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita