Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

zondag 27 augustus 2017

Veel plezier


Dit kaartje maakte ik voor onze kleinkinderen om ze een fijne vakantie te wensen.
Een echt zomerse kaart dus.
Wil je ook leren om dit soort kaarten te maken kom dan gezellig op mijn workshops.
Elke maand zijn er 2, eentje op dinsdagavond en eentje op woensdagavond.
Je maakt altijd minimaal 2 kaarten of creaties maar meestal lukt het om er 3 af te krijgen. De kosten zijn meestal € 7,50 incl. alle materialen/koffie/thee/lekkers.
Het is altijd heel gezellig.
Neem gerust contact met me op of kijk op www.stampinparty.nl , daar vind je alle workshops die in Nederland worden georganiseerd door Stampin'Up! deonstratrices.
De volgende staan alweer gepland en wel op 26 en 27 september met als thema 'kadootjes in herfstsfeer'.
Op 1 september a.s. gaat de nieuwe herfst-wintercatalogus online. Ook die kun je dan op mijn blog weer digitaal inzien.
Dan laat ik jullie nog even zien wat ik gebruikt heb voor dit kaartje.

Cardstock: Island Indigo, Hello Honey, Basic Gray, Whisper White
Dessin: Serene Scenery
Stempelset: Day at the beach
Tekst: set Recht uit het hart
Cirkelpons, SU markers, Rhinestones

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita