Voor al uw demo's en bestellingen van Stampin'Up!, wil je zelf demonstratrice worden neem dan gerust contact met mij op via het emailadres in de sidebar of HIER om gelijk aan te melden.

dinsdag 1 mei 2018

Thank You en nieuws van Stampin'Up!


Deze bedankkaartjes heb ik weer gemaakt voor wat klanten als dank voor hun bestelling.
Wat een leuke set is dit toch.
Je hebt redelijk snel een mooie CAS kaart.
Ga hem zeker vaker gebruiken.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White
Inkt: Night of Navy, Pink Pirouette, Lemon Lime Twist
Stempelset: Eclectic Expressions


Dit zijn ook nog wat andere bedankkaartjes.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Whisper White
Inkt: Calypso Coral, Rich Razzleberry
Dessin: Heart Happiness en In de bloemen zetten
Rhinestones


Dan is het vandaag 1 mei en heeft Stampin'Up! een leuke actie.
Voor het eerst mogen klanten producten pre-orderen die per 1 juni in de nieuwe catalogus komen.
Hoe leuk is dat.
Er zijn 3 verschillende bundels die je kunt kopen met daarbij diverse gratis producten.
Share what you love suite.



Dit zijn de diverse aangeboden mogelijkheden en daarnaast kun je de nieuwe set Incolors aanschaffen met 10% korting per set.

Het is ook de laatste maand dat er besteld kan worden uit de andere catalogussen, dus heb je nog wat nodig bestel dan z.s.m. Er is al het een en ander uitverkocht.
Geef je bestellig door via hete mailadres dat je vindt onder de tab 'bestellingen'. 

Groetjes 
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Anita